Wednesday 27 April 2011

fitrah cinta

sepanjang perjalanan hidup..terlalu banyak yg dilalui..
adakala terasa ingin putarkan kembali waktu dan memperbetulkan segala...
but thats is impossible..
begitu juga cinta..
terlalu banyak kenangan dan cerita cinta yang aku sendiri watak utamanya..
ada suka dan duka..
dan kelukaan yang dalam tatkala cinta yang dimiliki terlepas begitu sahaja...
adakalanya aku terfikir dimana silapku..dan perlukah aku memutar balik masa hanya untuk memiliki cinta itu kembali..
semakin lama..semakin sukar untukku mengerti..
hanya yang pasti ...
ini lah fitrah cinta..
dan aku sedari..
apabila kita berubah menjadi diri kita yang terbaik..tuhan akan buka laluan untuk cinta yang terbaik untuk hadir dalam hidup kita...
aku hargai kehadirannya dalam hidupku..
mungkin aku bukan untuk nya dan dia bukan jodohku...


fitrah cinta...


andai...


* dia bersahaja and tak berlakon baik depan kita..
*kita senang bersamanya dan tak pernah bosan walau sedetik pun..
*dia terima kita seadanya walau apapun kisah silam kita sebelumnya..
*dia sentiasa jujur dengan kita..
*kita senang bekerjasama dengan nya..
*dia memahami diri kita walau seteruk mana pun perangai kita.. dan..
*dia berani tunjukkan kelemahan nya..


mungkin dia jodoh kita..dengar la kata hati...dan berserah padaNya..


Semoga..
aku menemui cinta yang meneguhkan lagi cintaku padaNya...
Semoga aku menemui cinta yang benar2 untukku..









                                                           rya 27.04.2011

1 comments:

Anonymous said...

Mudah2an anna....Pasti Akn jumpa jugak...hhehehe..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates